lilllördag

hejsan, sitter här med mammas data i kööket och fryser lite.. och nu blev jag plötsligt sugen på en stoooooooooooooor choklad med grädde, mums!
väntar på att mamma ska komma hem och skjussa mig till träningen, har försökt o ringa henne hela eftermiddagen men ine fått något svar. ville svänga förbi mio en sväng eftersom nathalie hade tipsat mig om att de sålde smyckeshänder där till ett förmånligt pris :)
men de lär inte bli av nu iallafall, typiskt. om jag är ledig (inga gymnasier att besöka) imorgon så funderar jag på att följa med mamma och kolla på lite nya träningsgrejer, väska, bh och lite sånna saker. men de återstår att se
kanske lägger in ett inlägg där jag listar de öppna hus jag vill gå på, ifall någon skulle tänka sig att hänka på menar jag (a)
puss!

Kommentarer
Postat av: gabriella

jag vet dom kostar bara 99:- jag har en själv ;)

2008-11-19 @ 17:10:04
URL: http://gabriellla.devote.se
Postat av: erika

åhh.... du kanske har lust att lägga upp en bild i din blogg?

du som har en fungerande kamera jag menar -.-

2008-11-19 @ 20:12:18
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0