blogga för poäng

ja , jag vet att jag innan tipsat er om pointshop ? förut tyckte jag att de var enkelt att samla poäng , men nu har de blivigt ännu lättare! förut kunde man genom att logga in på siten , läsa deras eget nyhetsbrev(de står om nya kampanjer osv), besöka andra sidor, göra undersökningar och tävla tjäna poäng . så vad är då de nya tänker ni ?
jo man kan blogga för poäng , dock inte på sin vanliga blogg . man skapar då en blogg via deras site pointblog, hah loligt namn jag vet! tjäna poäng på inläggen man skriver, och de behöver inte ens handla om dom . man kan blogga om vad som helst, och man tjänar poäng på varje inlägg , men då måste du ju förstås koppla ditt pointshop konto till din blog , men de är superenkelt. man kan få upp emot 200 poäng för varje inlägg, dock kan man bara göra max 5 per dygn (betalda inlägg , du kan förstås skriva hur många du vill per dag, men utan betalning)
poängen kan du växla in till en rad olika saker, bla . godis , smycken och dvdfilmer
jag har testat siten innan så jag vet att den funkar , helt kostnadsfritt (beroende på vilka kampanjer man väljer förstås)
 just nu satsar jag på att komma upp i tillräckligt mycket poäng för att få hem ett namnhalsband , för de är ju så fina!

PointShop.se
gubbi (och alla andra) dehär är en banner ^^

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0