måndag

ja hejsan på er , usch vad jag hatar måndagar .. idag har verkligen inte varit ett undantag.. förutom att min näsa har runnit som in i helvette och min hals har bränt så har de varit ett antal trista besked .. lite depprimerad för de med ..
sitter just nu med två bitar papper i näsan som rinner som en hel jävla flod.. inte coolt !
ingen träning för mig idag, blir väll lite plugg istället , dessutom spelar sverige mot slovenien ikväll , eller kl 19 och de är ju ganska snart ändå.. just nu känner jag mig lite illamående också , har ätit lite soppa och en baguette och ett äpple .. men jag är hungrig ändå , känns inte så lyckat att äta när man mår illa direkt..
nu ska jag vila lite innan jag kollar på fotboll , är väldigt utmattad just nu
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0