onsdagen

halloj , dags för mig att krypa till sängs , är inte så jättetrött men vet att jag kommer bli imorgon om jag inte sover snart.. ganska lite bloggning idag eftersom vi va i stan , tänkte inte va där så jättelänge men emma tappade bort sin påse där hon hade en klänning i så vi fick typ ägna en timme åt att leta efter den , tuvär hittade vi den aldrig. själv blev de lite shopping som bestod av en klänning och en munktröja , båda för cirkus 179 kronor , tyckte att jag fyndade lite där , dock kunde jag inte ´pricka av nått från min lista vilket var sämre.. jag har en sån bild i huvudet hur jag vill att klänningen ska se ut , men en sån klänning kan man ju inte direkt använda hela tiden .. har ju använt min från förra året en gång, på avslutningen .. funderar på att ev.  korta av den eller nått så jag kan använda den annars.. för just nu tar den bara plats i garderoben . jag har lite halvt panik just nu , gabriella,nathalie,emma och sofia har redan köpt en .. förra året var jag liksom ute typ nån dag innan óch vi såg ju hur de blev.. annars var väll inte dagen så speciell.
dagens sötaste var iallafall när jag gick från bussen idag vid 6-7 nått , så såg jag en räv.. den var inte jättestor , men jag vet inte hur stora dom blir men den var så söt när den sprang över ängen för att sen ta med sig en jordklump och springa över vägen , så söt altså ! han måste ha trott att de va en råtta eller nått (: skulle precis ta upp mobilen och fota då den såg mig , tyyypiskt . för den var verkligen riiiiktigt söt , jag gillar rävar, dom är som lite tuffare katter .. mycket sötare än katter , fullvuxna asso,,. för inget går ju upp imot en kattunge , usch.. nu blir jag så sugen.. (:
godnatt då

Kommentarer
Postat av: gabriella

kom dåu hem så tidigt, jag va inte hemma förns halv- kvart i åtta

2008-05-22 @ 14:17:31
URL: http://bellass.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad hade du för klänning föra året??

2008-05-22 @ 15:22:51
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0