onsdag

hejsan hoppsan allihopa (:
chill dag idag , hyfsat iallafall . på morgonen hade vi musikprov , de gick väll bättre än vad jag hade trott faktist. kunde de mesta bara att jag virrade lite på när mozart dog , hehe men annars gick de väll bra :)
på lunchen gick jag och gabriella till centrum en sväng , vi provade lite klänningar och sånt inför avslutningen , då hittade jag en jättecool t-shirt på lindex med glasögon på . på eftermiddan på¨matten så fyllde vi i en ankät på typ 50 frågor från fritidsförvältningen eller nåt.. sen körde vi också en rolig variant på poker . och jobbade lite matte förstås . nu ska jag pysa till bussen och köpa lite sushi , derby om en timme . sooft , men jag behöver plugga lite också , får väll försöka göra lite samtidigt .. frågan är nu vad man ska ha för sushi , är lite sugen på gurkrullar men också avocadorullar.. och omelett.. lax .. allting asså !
nu måste jag lägga på ett kål så jag hinner med bussen
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0