tidig påskafton (a)

hihi , blev lite sent hos kusinerna ikväll. vi var där tills 22 , inte så sent allmänt men jag trode vi skulle käka och sen typ , stanna ett tag och sen åka . men de är ju alltid trevlig att umgås lite , vi träffas ju inte alltför ofta ändå , även fast dom bara bor i tyresö, hihi . har blivigt ganska mycket tv efter att jag kom hem , har inte riktigt hunnit skriva då :)
kollade på let's dance , där karl-petter åkte ut . var lite synd eftersom jag diggat han på något sett när han dansar, han visar ju liksom att han är nybörjare . att vara så duktiga som dom andra känns ju lite osanolikt . iallafall , min gamla simmarkompis sara sjöström slog föresten ett nytt svenskt rekord på ´100 meter fjäril i em semifinalen idag, de känns också väldigt overkligt . när jag simmade i samma grupp som henne , tror jag gick i två-dgars då . men då var hon minsann inge speciell. ett tag funderade hon tom på att lägga av. men sen fick hon väll motivation av nått och kom tillbaka , och som hon gjorde de må ja säga . har hört att hon har simmat usm och sånt men vad jag vet har hon nog aldrig vunnit något sånt. tänka sig att få simma em som 14 åring , de känns ganska stort .

här har vi dagens fina "utstyrsel" (kom på de istället för outfit , jag äger ! )
haha kolla mitt ansikte(ser ganska osminkat ut , fast de är bara lyset från garderoben) altså ! lite sömntute varning på de, men jag får väll skylla på att klockan va typ 20 över 1. tänk er hur jag ser ut nu ;D

image82

tunika/klänning från cubus , svart linne från wera (åhlens) , strumpbyxor från hm . till detta kofta från veromoda och kilklacks stövletter från vagabond .

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0