.

gah , läskig var filmen kan man säga.. nu ska jag snart lägga mig , skola imorgon . bara 4 skoldagar innan de blir lov :) ska kolla igenom min uppsats innan jag går och lägger mig nu , kanske skriva lite på en svenska-sak också.. imorgon tror jag att de ska dyka upp ett paket med lite garner i brevlådan , hoppas de iallafall . längtar tills jag ska börja på min tröja . godnatt på er ♥

veckans schema :
måndag : geografi/so , tandläkartid och ganske engelska red.
tisdag : geografi/so , spanska prov. f92 match mot täby
onsdag : bild och matteprov
skärtorsdagen : bild och idrott
långfredagen : påsklov ,
påskafton : påsklov -
påskdagen : påsklov -
annandag påsk : påsklov - 
tisdag : påsklov 
onsdag : london -
söndag : 22 till arlanda


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0