fotbollsfråga

hejsan igen , nu ska jag snart gå och sova men jag tänkte att jag skulle bjjuda på ett litet roligt utalande av gabriella igår (:
vi kom in på ämnet fotboll , och gabriella berättade hur duktiga de hade vart som faktist hade kollat på sveriges match mot spanien . sedan kommer hon med chockern...
gabriella - ja men sveriges målvakt ser ju typ helt okej ut... olof mellberg me..  
jag - öööhh.... 
g - ja men om jag skulle va i hans ålder så skulle jag lätt kunna vara tillsammans med honom ! 
jag - öh.. jaha... jag tycker han e ganska ful 
g - jag tycker att kim källström e ful 
jag - han ser ju mer okej ut än olof mellberg iallafall , snälla nån (: 

så  , vem tycker ni ser bäst ut ?
 

Kommentarer
Postat av: gabriella

asså, när man kollar på bilderna ser man ju att olof melberg är hetare...

och med sveriges målvakt menar jag han rami shaba eller vad han heter, inte den där andra snubben

2008-06-18 @ 16:59:59
URL: http://bellass.webblogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0