onsdag

åh.. har försökt att börja packa men de har väll gått sådär med de... borde gå och lägga mig snart eftersom jag ska upp ännu tidigare än igår.. ska möta ida vid gullmars kl 11 ,uuuuuuuuuurk .. vad ska jag ha på mig igentligen..
kör väll på med min lista då (:
dagens ...

humör - glad och lite trött.. varit väldigt seg hela dan ..
fundering - vad för kläder jag behöver i huddik..
frisyr -  ruffsigt i knut
mat - sushi
person - ida (: 
klädsel -
  jeans, topp och kofta
vill ha -  biknin från hm , gaaaaaaaaaaah
måste -  packa till huddik..
längtan - tills imorgon bitti .. orkar inte sova.. vill göra saker nu nu nu.. inte ligga och sova.. (väldigt olikt mig att tänka så) 
ångest - emma och sofias fest... shiiiet
tv-program - em slutspelet i tv4
kvälls-sysselsättning - ^^

hoppsan vad tiden flög iväg.. om 10 timmar ska jag va vid gullmars... hoppas jag inte försover mig bara .. som jag alltid lyckas med när jag ska nånstans. ska försöka gå upp lagom i tid så jag hinner med ett snabbt inlägg innan jag drar med.. men vi får se hur de blir med de .. annars vet ni ju vad jag är (:
godnatt , puss på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0