jag tror jag döööööööööööööööööööööööööööööööör

godmorgon bloggen , nu har jag sovigt ca 7 timmar och jag känner mig utvilad (faktist sant) och ganska pigg . bussen går om typ 50 minuter och jag sitter och funderar hur jag ska lägga upp min tid . just nu behöver jag platta håret , käka frukost och välja kläder.. och typ.. proppa ner allt i mina fickor .. som tur e behöver man ju inte så mycket pengar den här gången (;
en annan sak jag stör mig på är alla jäääääääääääävla myggor,  har typ 7 myggbett bara på ansiktet och armarna.. kliar som in i helvettteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . jag vet hur folk säger att man inte ska klia men de går ju bara inte :| 
just nu sitter mitt hatobjekt nr 1 på min vänstra arm... grrrrr ... vill bara få bort den ... gaaahhhh ... de är nackdelen med att vara på landet , utan myggmedel .
nu måste jag fixa mig , funderar på att ta med mig lite frukost och äta vid handenterminalen , eftersom vi är där i god tid . får se hur lång tid de andra sakerna tar... 
ha en bra dag , pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0