jag <3 rosa fot-klädsel (;



här har ni mina nya tofflers , dom är verkligen urmysiga.. ingen aning vart dom kommer ifrån eftersom jag fick dom av min mormor , tydligen hade hon fått dem av morfar i julklapp ... som sagt min morfar är lite konstig (:
jag fick dem iallafall .. de är flis (ingen aaaaning om hur de stavas xD) med massa små krumelutter som står ut åt alla håll . dock är dom lite varma att ha nu på sommaren men en kylig kväll passar dom perfekt =)
till vänster i bilden ser man även aftonbladets bilaga om zlatan ..... och henke , har dock inte ens läst den än :P
nu måste jag nog börja packa lite .. eftersom jag ska till grönan imorgon och sen på kvällen har jag träning så blir de ganska snålt om tid.. har bestämt mig för att skjuta upp present inköpandet till på måndag också..
om emma eller sofia läser dehär så kanske de kan berätta när de börjar ? (:

hade ingen bra kategori att placera de här inlägget i direkt... haha .. och jag tycker att jag har för många ^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fleece, din mupp ;)

2008-06-11 @ 23:28:09
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0