-

halloj , är hemma ffrån grönan nu . var där till ... halv 6 eller nått tror jag innan jag begav mig hemmåt . nu ska jag kasta i mig  lite mat och sen måste jag gå till träningen , usch för att gå ,... har ju gjort de hela dan..
nejmen nu måste jag sticka , lovar att slänga upp ngra inlägg senare ikväll  , de hinner jag ju eftersom morgondagen startar halv 5 , lååååång sovmorgon kan man säga.. men tror att jag skulle behöva åka till centrum innan .. behöver några bredare (genomskinliga) bh band, de jag köpte i torsdags var alldeles för smala för bhn .
aja , puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: emma

du och jag i bläckfisken ')hehe! Snubben som var lik (du vet vem) var ju fett skön

2008-06-10 @ 21:24:57
Postat av: erika

hahaha ja så grymt skön (;

synd att vi inte fick han på bild :(

2008-06-11 @ 02:28:42
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0