såselisåås

hej vänner , kom hem för ett bra tag sen nu men har inte orkat sova, när jag kom hem möttes jag av klackskor och sådant i hallen , saker på golvet och några bakis killar som ligger i soffan och lyssnar på lugna favoriter... vissa kanske tycker att de låter mysigt men njaaa,... inte riktigt .. lars hjälper mig in med väskan och jag dumpar några grejer i köket och packar upp lite skor som jag ställer i hallen .. och sen möts jag av emil som säger att han håller på att ösa ut hans nattgäster , jag ba aha... anledningen till att jag sov hos mina kusiner var för att du skulle sova hos en kompis..
jag förstod väll att emil inte kunde åka hem till en kompis och sova när huset var ensamt.. bra bortförklaring dock , jag gick ju på den? :P
väl uppe på mitt rum sätter jag på datan , läser lite bloggar för att "catcha " upp vad som hänt medans jag varit borta .. sen så nästan halvsomnar för nu 2 timmar senare sitter jag här och kommer inte på vad jag gjort som fått tiden att flyga iväg sådär.. nu har jag precis gått berserkargång i köket för att hitta något att äta.. kom ju liksom på att mamma o pappa inte va hemma och då får man inget serverat direkt (;
hittade en pizza i frysen men kebab .. njaaae.. not my piece of cake direkt .så de blev lite potatissallad och lax som jag småäter på nu ... men nu kom jag på att jag glömde citronen.. sen lite tortillas och en annanas split till efterätt (mamma köpte hem en låda , tack mamma (a) )
vad ska jag hitta på ikväll då... lata mig framför någon film kanske.. någon som vet om de går nått bra? har nämligen inte hittat tv tidningen nere i köket.. annars blir de väll lite harry potter lyssnande.. vi lyssnade nämligen på 7an när vi åkte bil och jag blev fast.. men nu när dom drar till skenora så passar jag på att låna 5an... och den är 36 timmar lång ! omg liksom ! jag måste lyssna 1,5 dygn i sträck för att bli klar med den... de kommer säkert ta mig typ en månad eller nått
men nu ska jag visa lite bilder från gårdagen som spenderades på trönö mässan , jag och kusinerna sålde godis utanför pappas kusins "resturang/cafe/affär" hägers , affärerna gick väll sådär xD
blev en massa gos med kerstin och runes (pappas moster & man) kaniner som de hade med sig,  de äger nämligen en kanin uppfödning som heter movägens kaninuppfödning , jag blev jätteförtjust i en colafärgad lejonhuvad men så när jag kom tillbaka efter ett godis pass så var den borta... dem hade sålt den .. bara sådär! istället blev jag förtjust i en liten söt hermelin som jag gosade med under min kofta , men såklart så hade vi ju vår dvärgvädur hampus som vi hade lånat under veckan , de var lite sorgligt att säga hejdå till honom sen nu när vi fäst oss vid honom så mycket,, men han kommer nog ha de bra (:






*dregel dregel*

några bilder på mig kommer sen när jag "fixat" till dem lite , hah

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0