veckan del 2

kom på att jag inte fortsatte min berättelse om min helg så jag försätter väll lite här (:

på torsdagen så var de varmt och skönt.. vi åkte till båtklubben och badade , och vi simmade ut på våra madrasser för att märka att vi var omringade av ett grönt lager alger på ytan , uuuuuuuuuuuuusch
men vi låg mest på madrasserna så vi fick inget på oss iallafall , efter de åkte vi hem och chillade vid stugan ett tag och käkade och hoppa studsmatta , sen vid 7 så åkte vi till campingen för att spela lite fotbolls golf, banorna va helt cp så vi fick spela gratis , blev lite tidsfördriv iallafall (;  sen köpte vi glass och vi lyckades vara där samtidigt som ett gäng killar på typ 5 pers , dom flesta va typ ganska fula men de va en kille som va lite söt (: o till min förvåning så sa han :
"tråkigt nog är de här den godaste glassen" och höll upp en twister , ja ba .. vart typ lite stum av förvåning.. de är inte ofta jag ser killar som gillar samma glassaer som mig , lite gulligt faktist (:
 sen gick till en annan del av campingen där farmor,farfar och faster var på drive-in bingo , där stannade vi och fikade med lite bullar och m&ms , vi stannade bara där under deras fika paus eftersom man va tvungen att va knäpptyst där... väl hemma kollade vi på dodgeball och käkade godis och (mina (; ) popcorn , hihi
dagen därpå så åkte vi till trönö för att planera med eva vad vi skulle hjälpa henne med under trönö mässan som skulle äga rum dagen därpå . vi bakade också lite havrekakor och biskvikaka till morgondagen , vi skulle sälja godis och minigolf utanför resturangen , så vi bestämde oss för att gå och kolla banorna (läs spela ) , jag typ ägde .. men vann inte iallafall .. fick 2 spikar varav 1 inofficiell ... eftersom jag gick tillbaka och kollade hur mycket jag kunde ha fått på den.. de va bana nr 1 , och jag hade fått 5 på den och nu fick jag liksom 1 , lyckat...
sen fikade vi lite och satt inne och snacka typ.. sen vips var de dags och åka hemåt , vi som hade tänkt att vi skulle bada också.. men nu var alla så hungriga så .
efter maten åkte vi till kyrksjön där vi badade , var urmysigt .. inte så jättevarmt jämfört med vad de va på dagen men ändå , några söta pojkar va de också på stranden ... o vilka magrutor ... mmmmm... hihi (:
och självklart gjorde jag bort mig när jag inte kunde kasta en boll typ 10 meter , greeeeeat liksom ...
vi gav oss i säng tidiigt eftersom vi visste att en tidig morgon väntade oss nästa dag... och gissa vem som låg kvar i sängen i typ en halvtimme ? (a)  hihi, jag är verkligen ingen morgonperson (:
vi åkte till eva klockan 9 och de känndes som att jag gick och halvsov hela tiden , hah
vi packade upp/fram vårat godis för mässan skulle börja klockan 10 , och jag tänkte hela tiden , vem köper godis klockan 10 på morgonen ? som jag trodde, INGEN
vi fick några kunder lite senare på dagen men de ska man nog inte skryta med , vi fick iallfall 100 kr var av eva (som är min pappas kusin ) och de mesta vi hade gjort var igentligen att ha olika pass där någon satt vid godisbordet och dom andra var vid rune och kaninerna , enkla pengar kan man säga... och vi fick ändå gratis mat och dricka + lite godis och någon kaka , trevligt hade vi de iallafall , men de var några fjortisar i byn som jag bara ville spy på , så himla fula och hängde med 2 äldre gryyyyyyyyyyyyyyyymt fula killar med mycket piersingar , den ena hade typ tandställning och så typ saknade han en tand under den.. skitskumt..
vi jobbade hos eva tills kl 17 då vi började packa ihop och sen for vi hem till stugan där vi packade och sen for tillbaka till sthlm , väl där sov jag hos mina kusiner eftersom min brorsa blåste mig om att han inte var hemma....
de var hela min vecka =)

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0