mr white ass

haha oj vad flummig jag vár i förra inlägget (;
natttåget... haha... som om man kan åka tåg på vattnet eller vad? 
juste.. glömde jag säga att jag har bränt mig.... på ryggen... BARA! fatta hur konstigt de ser ut.... heelt knallröd på ryggen och lite halvbrun på framsidan... för att inte tala om my kritvita ass :D
hoho.. nu ska jag nog sova , blir upp tidigt imorgon för lite stads "vandrring" , hehe .. snarare shopping :d
har spanat ut några ställen minsan... nej nu måste jag försöka slumra medans acn går på högvarv.....
hoppas bara min bränna (dehär är nästan likt... mitt är tom värre ! http://staticblog.hi-pi.com/gisblogMnt-se-travelblogg/ricky/images/gd/1164968409.jpg)tillåter mig att sova...
godnatt på er <3

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0