tiiisdag

godmorgon på er (:
inte för att de är speciellt god morgon för mig , visste inte vad jag skulle skriva bara , hihi
jag pallrade mig upp för 2 timmar sen efter att nathalie smsat mig.. även fast jag hade öronproppar gick de inte att undvika eller somna om .. jag käkade en risifrutti till frukost.. var typ storkmätt efter all mat jag käkade igår *puh*
1 pastasallad , 2 hamburgare , 1 pomfritt + frukost liksom... på hela semestern har jag typ inte käkat nån lunch så de blev ganska mycket.. (enligt mig)
ska ägna mig åt att knåpa ihop ett längre inlägg + mina nya inköp senare.. har fått massor av nya ämnen att blogga om nu när jag var borta , men allt kommer ju förstås inte komma på samma gång .. men jag tänkte starta en ny kategori som jag tänkte döpa till "erika ratar" och där tänker jag ta upp lite olika saker jag stör mig på etc.. och där skulle jag gärna vilja få lite åsikter från ni som läser min blogg om vad ni tycker om de jag tar upp .. vore kul att veta liksom.. om man är ensam om åsikten eller inte..
nej nu ska jag dra till linn och ja.. umgås lite grann...  
juste , har bytt bakrund .. tänkte lite somrigt , även fast sommaren snart är slut men iallafall .. (:
pussar


jag står konsentrerat och spanar efter fisk (;
bjuder på en bild från igår när vi var vid nått laxställe i sverige... ingen aning om va de hette,. får kolla upp de sen =)


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0