onsdag

god kväll (:
sitter här i lobbyn igen .. (är tvungen eftersom de här är de ända stället med trådlöst som inte kostar någonting)
skönt att veta vad som händer i sverige medans man är borta , kvällen har varit skön , vi åt på en mysig resturang .. min mat kostade bara 75 spänn .. de kan jag kalla billigt... igår åt vi grillat kött ute på en servering.. typ som en ute grill med picknick bord och de kostade 280 spänn för 3 pers... för bara kött liksom.. idag käkade jag för mindre och de var mycket godare.. så priserna skiljer sig väldigt mycket här.. men de är ett turist ställe så folk gör ju allt för att tjäna lite extra pengar, efter maten så köpte jag en glass, trots att jag frös för att jag var barbent och de blåste förjääävluigt.. den kostade 18 kronor och de var helt ok pris enligt mig... smarrigt var de iallafall (:
vi gick förbi hotellet och jag bytte till min munktröja (i love it ) och ett par shorts.. pappa gick och köpte en våffla och vi gick en sväng på den mysiga gatan här i stan , de är massa stånd och de känns väldigt lantigt på nått sett.. sen gick vi vidare ut på piren och de var en fin ssolnedgång ... sen gick vi tillbaka och nu sitter jag här =)
imorgon ska vi checkaa ut från hotellet.. känns lite tråkigt eftersom vi bara vart här sen i tisdags kväll , men vi ska försöka få ett rum på något hotell inne i byn , fast de lär bli svårt eftersom de är massa folk här.. men man kan ju alltid hoppas
jag har tittat på lite saker jag är sugen på att köpa,  dels något halsband .. funderar på ett med flouriter..
sen har jag sett en jättefin klänning för bara 60 zloty (180 kr) så den vill jag gärna ta en titt på .., sen är de massa gulliga muggar också (:
nej nu måste jag pysa... lovade mamma att vara uppe på rummet halv... och de ligger på 5 våningen ... opoppppss...
puss på er


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0