en dag i solen

hej sötnosar , sitter i entrén på vårt hotell och blippar lite på mammas dator (:
igår kom vi fram vid 9 tiden och vi gick ut och åt lite i stan.., de är som ett "mini - sunny beach" haha , massa stånd och sånt,.. känns inte alls som polen .. åt även en smaskig creps med banan och nutella , mummmmss... *homer dregel*
imorse gick vi upp klockan 9 och käkade frulle.. frukost buffen var god, de fanns typ allting , haha ... jag frossade på lite vattenmelon , ägg , bacon och crossianter (:
när vi gick till bilen för att hämta solkräm så såg jag en urguuuuulli kattunge som låg och sov , den va typ underbar.. först trodde jag nästan att den hade blivigt påkörd och jag började nästan gråta .. men sen puffade jag och en gubbe till den och den vaknade.. jag kunde verkligen känna igen mig sj'älv i den.. jag blir ju också som en mumie när någon väcker mig , hihi
sen gick jag och mamma en sväng på stan och köpte jordgubbar och lite sånt.. sen vid 12 gick vi ner till stranden , än var de inge toppenväder men vi solade ändå.. men sen sprack molnen upp och de blev värsta tropiska klimatet.,,, hel mysigt .. stranden var typ fullproppad och då var de bra att vårt hotell hade en "egen" strand
nej nu ska jag ge datan till pappa... sen kankse vi tar ett dopp i poolen och sen blire mat ... jag röstar på pizza :D
imorgon måste vi tyvär åka härifrån ... tror vi ska vidare till tyskland... är shoppingsugen (: handlade en munktröja igår (i sverige) och jag äälskasr den , nej nu måste jg dra till poolen .. har suttit inne nu och nu är de vaaaarmt
puss



vårt hotell och stranden , myyys

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0