tröttis

hejsan hoppsan , 
va i stan från ~ halv 12 till 5 . kom hem halv 6 och sen direkt åkte jag till träningen . har inte hunnit vila nått på hela dan så jag är ganska trött nu kan man säga , jag behöver verkligen sova mycket om jag ska hinna med allt imorgon ! dagens shopping blev iallafall ganska lyckad , hittade inga jeans men hittade mycket annat .
- topp från hm, timbalans design 129 :- 
- skärp från hm 10 :- ( får man tillåtelse att kalla fynd ? )
- oversize t-shirt från gina 49 :-
- 2pack strumpbyxor från hm 149:-
- puder från wet an' wild 49:-
en sak jag märker är att jag har slutat impulsköpa så mycket (saker som jag tillslut inte använder ändå ) , har börjat att tänka lite innan jag åker och handlar vad jag igentligen behöver osv . hittade en söt vit kofta från zara idag , men jag tänkte att jag lika gärna kunde spara de tills när mammsen och jag åker till london . vi kommer åka 26-30/3 . de ska bli riktigt kul , bo mitt i smeten nästan . fast ännu har vi inte bokat hotell . men de kommer bli nånstans i närheten av hyde park i london .

borde nog gå nu eftersom första punkten på schemat imorgon är utecklingssamtal kl halv 10 . så om jag ska få några timmar borde jag nog börja natta mig nu (:
pussar♥

woho nu är de februari också (;

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0