födelsedag :D

woho , tjingtjong allesammans  (:
idag blev jag iallafall väckt redan kl kvart över sju på morgonen .. usch vad man var trött då . då fick jag ett halsband från pilgrim av mamma , de va riktigt gulligt :  de är såklart inte allt jag får . redan igår trillade de in ett brev från farmor och farfar . senila som dom är så ssåg de nästan ut som att de stog emil eller åtmindstonde erik på brevet ^^ hah , men av dom kommer jag typ få en present när vi firar farfar i februari . han fyller typ 80 år , de är typ vääldgt mycke. men idag så trillade nästa kuvert in . detta från mormor och morfar , men nu börjar jag bli lite trött på mengingar som : " presenten får du när vi träffas sen" eller " presenten sätts in på ditt konto snart" . men hellre de än inget iof ;D. men av mina föreldrar så kommer jag få köpa en data , äntligen eller vad !? men så håller jag ju på att göra om mitt rum och så så de får man väll räkna in lite (:  men senare idag ska mina kusiner komma och äta tårta och så , och sen ska jag åka och träna. för de behövs verkligen för mig just nu . bort med fläsket bara ;D
men om nån timme ska pappa och jag och köpa tårta . smaskens !

jo  , jag har börjat planera lite på min tjejmiddag . tänkte ha typ nått tema , 80-tal eller kanske 60-tal?
ciao


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0