sportlov

god morgon därute (:
vaknade för ett tag sen , helt otroligt ! men jag ville gå upp lite tidigt nu så att jag inte slösar bort hela mitt sportlov på att sova , hehe . igårkväll orkade jag inte skriva nånting, men vi åt revbensspjäll till middag  . sen vid halv 8 gick jag óch linn upp till sågen och köpte lite godis , kom tillbaka nästan preciiis när lets dance började. sen såg jag på de med mamma , i brist på andra program.  gillade att dom hade tema film , så att dom inte bara klär upp sig i fina (ibland ruskigt fula) klännigar res. kostymer . sedan blippade vi lite och kom till melodifestivalen "nöjes nytt" . bwo med alexander bard i spetsen snackade om deras scenkläder , är väldigt nyfiken att få se dom . för nu står de i aftonbladet : "skölden skär upp i skärten" . de va nog lite för mycket information för mig . gissa vad jag kommer kolla på i hela programmet ?
efter nöjesnytt ( ungefär kl 10 ) så somnade jag i soffan i väntan på utröstningen av lets dance . men istället vaknar man 1,5 timme senare . förvirrad går jag och lägger mig .

planer för dagen är :
kolla på brorsans ib-match
åka en sväng till centrum med mamma
farsta centrum med gabriella 
melodifestivalen ev . med sällskap

pussar 

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0