onsdag

hejsan därute (:
dagen idag började med att jag försov mig , gör de minst en gång i veckan asso . måste börja sova mer på nätterna. vi hade mikaela och vi redovisade våran religon. de gick väll helt okej (min röst lät ganska konstig) tills vi skulle förklara bilden 8-) och självklart skulle jag få göra de eftersom jag hade gjort den xD 
 de lät ungefär ..
joo de här är gud... *uppehåll*  och nathalie rycker in och säger : och de där är den brinnande busken ! ja ba ne de är en skogsbrand :o  och då säger vår lärare nej men de är ju brinnande busken :)  o ja ba tänker, kanske ser ut så men de ska vara en skogsbrand (; och så visar jag jesus och lärdjungarna (?) och då frågar mikaela hur många dom va. vilket jag inte hade nån aning om . hade ritat 10 fast de va typ 12 , så bra jobbat där ^^
sen jobbade vi lite och efter rasten så gick vi till matsalen och var matvärdar . vääldigt roligt . vi fick inte göra så mycket utan typ mest torka borden och gå runt och spana på alla så att dom inte skulle kladda ner.  man kännde sig som värsta polisen ju .  på slutet när vi skulle torka så va jag bara så envis att jag inte tänkte torka ett till bord ( hade typ torkat 2 st (; ) utan skyddshanskar eller nått.  var så himla äcklad av disktrasans förmåga att både vara varm och kall på samma gång . + att jag inte vill röra vid massa hamburgerdressing eller nått . snacka om att jag kännde mig som gabriella  (: (ta inte illa upp gumman  )  . och på tal om de så va hon inte i skolan . fuuuskigt säger jag bara ! men tillslut så fick jag iallafall ett par handskar , jippiii
fick typ torka alla borden men de va inte så mycket, kännde mig som värsta proet juuu (: ¨
på eftermiddagen hade vi matte, inte så mycket att säga om de förutom att jag var omgiven av 5 killar som satt och påpekade min sk. fjortisrand . jaja ,tar inte åt mig så mycket direkt. de är inte mitt fel att jag hade 20 minuter att fixa mig  och gå till bussen på imorse .
efter skolan gick jag till centrum själv för att köpa lite grejer åt mamma , och kanske hitta nån söt topp att ha på sig imorgon , men icke sa nicke . fast man kan ju inte köpa kläder hela tiden .

föresten är de mindre än 1,5 månad tills mammsen och jag åker till london . ska bli urmysigt , men som sagt är sportlovet närmre . what to do then ?
natti ♥



image39

kunde bara inte ha med huvudet på denna bild
såg heeeelt lost ut (;


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0