nattttiii

god kväll / natt  på er allihopa , lite sent för mig att vara uppe nu men jag har liksom ingen lust att sova just nu "/  har varit ännu en slapp dag . skönt men lite långtråkigt i längden , får ta och hitta på nått imorgon . idag så vaknade jag typ vid 10 , satt mig vid datan och vid ca 1 åkte jag till trollbäcken och köpte sushii och tog ut pengar som jag va tvungen att ge till brorsan  .. så deprimerande... jag gillar verkligen inte att ge bort pengar , om man inte får nått tillbaka , känns som att jag kommer bli en riktigt snål-pelle när jag blir stor . negativt eller positivt kan man ju se på olika sett.

nu måste jag sussa , blir väckt tidigt ( säg ca kl halv 8 ) av mamma eftersom vi ska sjunga för pappsen . och jag har namnsdag (: undra vilket namn jag hade valt om jag fick välja mellan erika och maria ?
puuusssar ♥


image82

jag i min ur-sexiga sovklädsel ;D
imorgon kommer de försten ut lite mixar med några söta
sov-"outfits" ( gillar igentligen inte att säga de (; )

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0