gårdagens

morsning på er allihopa.
idag är det ett litet snötäcke på gatorna iallafall , mysigt enligt mig , bara de inte blir för blött och slaskigt .
tänkte skriva lite om vad som hände igår och lite så .  jag och kussarna var iallafall i stan och såg filmen juno . filmen var från 7 år vilket jag tyckte va lite konstigt. medelåldern i biosalongen var nog ganska ung tror jag . såg mest barn runt ~ 9-10 kanske ? + ett äldre ( 70 + ? ) par som var där. hade svårt att förstå deras tjusning med filmen då den mest handlade om en 16 tjejs vel om graviditet osv. i stort sett så gick hon runt där och va smågrinig hela tiden . ändå gillade jag faktist filmen . killen som var pappan till barnet var ju ur gullig . blir super avis liksom , han verkade så gullig och han brydde sig verkligen om henne. och så var han ju lite gullig med sina korta shorts och sitt pannband ;D men jag va misstänksam mot adoptivföräldrarna i hela filmen , trode dom skulle vara psykopater eller nånting . alltså ingen fördel att läsa om filmerna innan ..
senare bar de av till erikslundshallen och match mot täby . var verkligen inte matchsugen idag , de gick väll okej för min och lagets del men resutatet speglade verkligen inte matchen . som i stor del var väldigt jämn. slutresultatet blev iallfall 4-0 .

  

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0