nu sjunger jag på sista refrängen

hejsan, just nu känner jag mig verkligen inte på topp. halsen värker, hostar som attan(inte just nu dock, men för ca 1 minut sen då), de är helt sjukt att jag knappt känner att jag är på bättringsvägen ens. de är en vecka kvar till jul, och den här sjukdomen sliter på mig som attans, orkar ingenting längre. ingen motivation alls. på söndag kväll/ måndag morgon åker jag bort över julafton, kommer hem på brors födelsedag (26 dec) och den 27 åker jag iväg igen. kommer inte få se mina älsklingar igen förens den 29, *hmpfff*
fast iof har ju jag och charlie bestämt att vi ska checka mellandags rean lite den 26, du är väll fortfarande på gumman?såklart kan ju ni andra hänka med om ni skulle känna för de. när jag kommer hem ska sjukt mycket tid spenderas med vännerna, vi har ju bestämt nyår tillsammans, visst? kan checka om de funkar my place.
resten av veckan är jag typ superbokad, nästan så att de är jobbigt. ingen tid för några impulser nu inte.
imorgon är de sista skoldagen, so&"idrott" står på schemat. ganska chill tror(hoppas) jag.
efter de ska vi dra hem till någon och "fixa" hemlig jultomte. dvs. julklapps utdelning
hoppas på lite mys där iallafall, hoppas min person gillar sin present. jag hade ju som ni vet riktiga orosmoment i inhandlandet. på fredag tänkte jag dra med oskar och några andra in till stan för att shoppa lite julklappar, jag har typ inte handlat en ända, men jag vet typ inte ens vilka jag ska köpa till. känner på mig att de kommer bli en lång dag i stan. på lördag har mitt lag match i huddinge, får se om jag är bättre , och kanske spelar. för mitt lag är rena rama sjukstugan. vi kommer typ bli högst 10 utespelare i storvreta , great ^^
sedan skulle vi försöka inkvartera oss i tumba och ha julkalender marathon, på söndag måste jag nog jobba , dela ut julsäckar och tidningar står på veckans lista. suck. men vad gör man inte för lite klirr i kassan nu i juletider.
nej nu ska jag dra och duscha, sen sängen. trött som... jag vet inte vad
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0