nytt i garderoben

Detta är min nyligen införskaffade kjol , för många som känner mig vet att jag inte är ett jättestort fan av kjolar . är otroligt kräsen vanligtvis .. bär nästan aldrig kjol till vardags. men nu på senaste tiden har de varit väldigt mycket, köpte ju en i london . och mamma ska sy 3 st till mig , en svart , blå och blommig . denhär grå kjolen har svarta knappar och är lite i "ballong-modell" som man har ganska högt uppe . köpte den på vero moda idag med 20% , den kostade 320 istället för 400. ganska bra kap .. får se nu hur vidare jag visar upp den i skolan , tror ganska många skulle bli ganska chockade (;
nu ska jag kila till linn och så ska vi till brasan tillsammans , där kanske jag även träffar lille charlie
pussar



(ha överseende med att jag veeeerkligen va tvungen att sätta den där bubblan där (: )


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snyggt, Nordh ;) wear it to school...

2008-05-01 @ 13:59:10
Postat av: erika

hihi vi får se om jag vågar (;

2008-05-01 @ 14:05:33
URL: http://erikass.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0