loerdag

hejsan hoppsan (:
snart har vi haft en hel vecka av urmysigt sommarväder , jag får riktiga vårkänslor verkligen .. vi har grillat , jag har badat och ätit några smarriga glassar . usch vad jag längtar efter sommaren nu .
idag har jag mest slappat och haft de skönt , varit med mamma i trollbäcken och köpt hem lite mat . är ensam hemma nu och ska kalasa in på min andra sushi låda,  utomhus . riktigt mys kan man säga (: '
sen får jag väll titta på nån film och äta lite popcorn i min ensamhet , någon som har nån bra film att tipsa om på tv ? sen blir de säng gaaaanska tidigt då jag har match kl 1 imorgon . tänkte skriva några inlägg innan jag äter iallafall
puuuss 

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0