fredags fynd

  

dessa sötnosar fyndade jag igår när jag var i centrum med nathalie , den gula klänningen kostade redan 49:- men eftersom min hade en stor (damm?) fläck så fick jag den 20 kronor billigare , altså 29 kronor , vilket kap eller vad !? den blåa tubtoppen köpte jag på cubus som hade 30% på hela sortimentet . hade spanat på den förut så jag slog till nu när den bara kostade 55 kronor ( tidigare 79) . jag är väldigt nöjd med mina kap , dock så är den gula klänningen ända neranför knät på mig och jag tänkte sy upp den lite till typ halva låret eller nått. och så behöver jag en axelbandslös bh till tubtoppen , mitt nästa köp ?  


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hihi... jag har redan sytt upp min till låren :P

2008-04-26 @ 21:19:48
Postat av: erika

jaja men jag är inte lika skillad som du (a)
vill inte förstöra min (;

2008-04-26 @ 21:28:18
URL: http://erikass.blogg.se
Postat av: Åsa

fett fina

2008-04-27 @ 10:23:36

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0