fredag

hejsan svejsan , nu är jag riktigt trött kan man säga. kollade på hockey och sen kollade jag på djävulen bär prada. filmen var väll ganska bra men som de flesta amerikanska filmer ganska förutsägbara. men nu måste de väll ändå bli sängen för mig eftersom jag ska upp vid typ 9 imorgon och bion börjar 12.50 som jag trode !
imorgon måste jag bara ha pringels , eller chips över huvud taget. har varit sugen på de sen i tisdags då vi va på bio med skolan . idag va ändå en ganska konstig dag i skolan , jobbade nästan ingenting .. förmiddan .. ja vad gjorde vi då . ingenting i stort sett . och på eftermiddan skrev jag ett halvt brev. + att jag höll på att helt dampa loss på våra skoldatorer som inte vill komma in på min mejl och iochmed de kunde jag inte skriva ut . "wo-ho"

nathalie sa en liten kul grej om att de va nån som hade vaknat på fel sida, hon syftade på mig men då sa jag 
- ja den här datorn ! och de roliga va att när jag startade om den stog de " monitors going to sleep" så de stämde ju lite iallafall ;D 
 puss på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0