sallad & hockey

hejsan, denna vecka har redan börjat bra! eller så bra man kan med denna äckliga sandsäcks jävel i halsen -.-
provet första lektionen gick väll sådär, satt typ ut hela tiden och segade ..
eftermiddagen försvann ganska snabbt med en slapp svenskalektion,  nu sitter jag här med en (snart) uräten salladsskål och väntar in andra perioden i hockeyn. ikväll ska jag tränaaaaa, jippiiieeee
i veckan ska jag försöka utöka programmet med att simma lite,
dock har jag match på onsdag, fast vet iof inte om jag ska spela, sedan har jag träning på torsdag med
men imorgon och på fredag skulle jag kunna tänka mig att simma lite, om min hals inte stoppar mig förstås.. hoppas inte
nej nu kan jag inte hålla fokus på tre saker samtidigt, puss!


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0