sjuk(t) tråkig helg

hej alla söta, har faktist inte tittat in här sen i torsdags morgon, känns lite deppigt
men inte lika deppigt om jag tänker på allt jag missat denna piss-helg
nästan i en hel skolvecka(räknat i dagar) har jag legat framför tvn och deppat.
ska väll kunna klämma fram en liten ynkig resumé för er nyfikna.. (not)
i torsdags var lektionerna faktist sköna, musik och idrott. dock börjar jag bli jävligt trött på alla ljud vi mixar runt med..
vi hade lång-lunch så vi drog ner till rudan där jag o några andra tappra töser(om man räknar in tim, hö-hö) premiärbadade. de var ruuuuskigt kallt! åkte hem efter skolan och röjde lite, på kvällskanten kom tjejerna förbi och vi åt ute på verandan i mysig kvällssol. kvällen fortsatte med lite brasa, godis och film. en lugn valborgskväll.
efter att ha sovit relativt många timmar så vaknar jag med vad jag tror, e största slembollen i halsen.
nejdå, de är bara mina halskörtlar(?) som vuxit till sin dubbla storlek, och den lilla tappra grejen som dinglar imellan som sätter igång kräk-reflekserna. de var ju inte så farligt iallafall, naattt...
börjar planera att stanna hemma fredagkvällen för att pigga på mig, men deppningen börjar bli total då jag inser att jag inte blir någo bättre, även om jag äter glass i mängder. tvingas då inse att matchen dagen därpå inte blir något att se fram emot. kvällen blir då inte bättre när man inser att talang(som jag faktist längtat efter) har ersatts av en himla humorgala! jag är då inte på sådant humör!
ändå lyckas jag dega mig igenom kvällen, blir inte så bättre när emma ringer mig och frågar vart en kille bor, eftersom de misstänker att sofia och resten dragit dit. de visade sig istället att de var hemma hos nathalie, inte direkt bättre de...
på lördagen drar jag mig upp tidigt för att ändå maska med mig på min match, toppmöte i serien sägs de.
blir en liten extra tur ut på dalarö innan vi anländer till sätra, jag får de ärade uppdraget att läsa dagens dikt, göran sa att jag gjorde de bra... tveksamt... jag förstod den knappt, massa skumma ord! sedan fick jag ytterligare ett hedersuppdrag i och med att jag utsågs till linjeman... greeeat... där fick man springa runt i 2 timmar när man egentligen ville ha en lugn stund och kolla på lite fotboll.. blev att stirra efter bollen hela tiden istället. vi förlorade matchen, vart några mål i baken, synd de. på onsdag har vi nästa match, den rikttiga hemmapremiären, men den får jag nog stå över med *suck*
min söndag behöver vi inte ens prata om, stendött helt enkelt.. lite hockey som förgyllde dagen, inte mer
over and out .

Kommentarer
Postat av: Anonym

på onsdag har vi operation dagsverket och vi ska vara på mammas jobb. tänkte dra ned till haninge centrum när vi är klara. när slutar du?

2009-05-04 @ 14:51:37

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0