morgonrutin

*gäsp* dags för sängen snart då, ska upp tidigare än vanligt imorgon då jag och charlotta ska vara duktiga och morgonträna! har förhoppningar om en skön start på morgonen
* roffa åt sig väskan på morgonen
* sätta sig på bussen osminkad i mjukisar
*åka till torvalla, byta om , ta en dusch
* ligga i bassängen och skvalpa i en timme
* gå upp, duscha och tvätta håret, byta om i lugn och ro, köpa frukost
*sätta sig på bussen till skolan
de låter bra i min mening, fast då har jag ju glömt att lägga till vilken zombie jag kommer vara när jag springer runt och gör allt detta, hö-hö
och redovisa engelskan förstås... *hmpf*
nightynighty (:


Kommentarer
Postat av: tove

haha det är inte så svårt, jag orkar inte sticka ut från mängden. Dessutom vill jag inte lägga ner pengar på denna bal, får bli mer vid studenten eller något :)

2009-05-10 @ 00:18:20
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Söt blogg :)

2009-05-11 @ 16:02:27
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0