lilllördag

hejsan alla, tänkte fatta mig kort nu. eftersom jag skulle lägga mig tidigt.. vilket jag redan "passerat" vid de här laget.
dagen spenderades i skolan, politikdebatt. ganska intressant faktist! på eftermiddagen hade vi matte och vi fick reda på våra betyg i några ämnen samt städade klassrummet(typ emma :p)
fick reda på att jag höjt mig till vg i no, weeey
simmade med charlie en sväng på torvalla, vi liknade gamla tanter som simmade med huvudet högt och snackade samtidigt. trevligt var de iallafall, skönt att motionera och snacka samtidigt + att musiken gör en så avslappnad.
vi drog vidare hem till c där vi var och softade lite, snackade lite om helgens planer innan resten av tjejerna droppade in. vi drog till mias och käkade pizza, svullovarning på oss altså... jag och gabriella hade största fettopizzorna :p
men kan väll skylla på att de är lilllördag, då är lite väll tillåtet? (a)
vi pös förbi konsum en sväng och köpte dricka, gick hem till c och kollade på gabriella och sofias shoppingdokumentär.
tyvärr hade då bandet hakat upp sig, vi misstänker att vår engelskalärare suttit och spolat de för mycket (iallafall jag, så hände jämt med mina gamla barnfilmer!!)
nej nu ska jag upp och däcka i sängen. snark på skolan imorgon, vi ska typ inte göra någonting..
men snart e de helg och de är alltid trevligt (: nästa vecka e sista riktiga skolveckan, yaaay på den ;d
pussar!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0