garderobsrensning

tjue, har inte varit så taggad på bloggen nu i helgen. för tid kan man säga att jag haft.
eller egentligen.. helgen och helgen, de e fan lördag nu?
kvällen ser ganska lugn ut, ingen verkar ha nått kul på g så de blir jag, fazer marianne och robinson ikväll!
ganska mys, tror jag ska dra fram klassikern och försöka läsa lite med.. *hmpf*
annars har jag inte haft så mycket för mig, slappat med datorn i stort sett.
igår kom tvillingarna och gabriella över och hjälpte mig att röja lite, samt vara smakråd i min garderobsrensning.
blev av med en hel drös plagg. nu måste de väll komma in nya? lika mycket som går ut måste ju gå in? enligt min synpunkt iallafall.
dehär gjorde jag av mig med igår(text, kanske kommer bilder sen?):
svart v-ringad klänning, 3 randiga tröjor med 3/4 ärm, 1 turkost linne med spets, v-ringad svart tröja, v-ringad blå tröja, brun-vit halterneck linne, rosa fredperry piké, turkost linne, turkos adidas 3/4 ärm, vit stickad kofta, brun strandklänning, grön topp m. puffärm, lång v-ringad grön tröja , ett turkost mönstrat linne
wosh på den va? och ändå har jag inte gått igenom min "slapplåda" än. we'll se!
laatter

Kommentarer
Postat av: toveeee

haha aaa det trodde jag aldrig om mig själv. råfisk XD

2009-05-26 @ 13:10:35

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0