hm beställning ?

nu på eftermiddagen har jag varit inne på hms hemsida och spanat in lite olika godbitar.. funderar på att försöka övertyga mamma att göra en beställning då några av sakerna inte finns i butik än . bla . vill jag ha den leopardfärgade bikinin jag tjatat om så länge , men för tillfället så finns underdelen ej i min storlek .. typiskt..
här är några andra godbitar jag fastnat för.. nästan så att de blir en hel outfit.. dock matchar inte sjalen och shortsen sådär jättebra.. men jag tror att de går att ta bort de blå-vita bandet..  
  bilder

bikini 79.50 :- (hela bikinin!)
hårklämmor 2st/19 :-
sjal 129 :-
shorts 149 :-
sen den leopardfärgade bandeau bikinin som kostar 98/del


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0