in desperate need....

Som många av mina vänner vet, är jag otroligt bra på att försova mig. De påstår att jag är svårväckt, det skulle jag väl inte påstå egentligen. Det handlar om man vill gå upp eller inte ;)
Men på vardagarna så har jag en tendens att alltid försova mig, oavsett hur många alarm som inställts. Det tar hundra år för mig och somna men nästan dubbelt så länge att vakna... om jag väcks innan mitt första alarm är det som gjort för att jag ska ignorera när alarmen går av... Jag behöver helt klart en bra väckarklocka! Retroklocka är dessvärre inget alternativ, att somna till tickandet är en otrolig utmaning... Men nu kanske jag hittat något som kan lösa mina problem!

"
Sonic Bomb får den mest sömndruckna sjusovare att obönhörligt kravla ur sängen. Den tjuter infernaliskt, blinkar hysteriskt och får dina nattstela lemmar att bokstavligen skaka!
1: En sladdansluten vibrator som placeras under madrassen och hoppar rejält när alarmet går.
2: En mycket hög alarmsignal vars tonläge kan ställas så pass högt att det verkligen skär i öronen.
3: LED-lampor som blinkar när alarmet går.
De tre väckningsverktygen kan användas alla tillsammans eller var för sig.
"
känns som att alla behövs? höhö....


Sonic Bomb
att den här lilla krabaten kan orsaka sån stor skada? Kan man inte tro...

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0