freedom is over.

hejsan alla söta, tänkte passa på o skriva av mig lite nu innan skolan börjar igen. är det bara jag som skulle behöva en vecka till av lov?
kanske för att jag känner mig dödstrött och nästa vecka kommer bli stressig som få..

alla gamla efterslängsuppgifter(eget ord) ska in innan nästa helg, så jag kan njuta rejält. frågan är hur jag ska lyckas med det? varför har dygnet bara 24 timmar? varför måste man sova för att orka med morgondagen? skulle man inte behöva sova skulle jag sitta uppe dygnets alla timmar känner jag på mig. jag hatar att sova bort dagen, men ändå gör jag det. *suck*

nästa helg har strulat till sig lite också, alice har nämligen flytt stockholm för en praktikplats i åre under två veckor. efter lite smsinformation och googlande har jag fått reda på att hon jobbar på "landslagskampen" som produceras av OTW. jag är inte lite avis... men jag har inte råd att missa mer skola innan utbytesresan nu, som föresten är om en månad idag (måndag)
ser både framemot det och inte, får se hur mycket man halkar efter i skolan. ska ta mig ett snack med lite lärare imorgon så jag får lite mer kött på benen, så kanske det finns lite uppgifter jag kan börja med redan nu. förhoppningsvis(men ändå inte)
ska även se vad det finns för praktikplats för mig där nere i kenya..
nej nu måste jag chilla ner hjärnan lite, annars kommer jag inte kunna sova.
bjuder på lite sköna bilder från i julas, då vi var nere i fuerteventura(en kanarieö) detta är lite paparazzibilder by my mother.. höh.. inte lika mycket photo-skillz som jag ;)
puss på er ♥


fotar havet på fuerteventura

glad fotograf, innan skorna blev förstörda av saltvatten och sand

Kommentarer
Postat av: Greta

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 22:13:01
URL: http://djurförsäkring.net

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0