london next!

ja måste väl erskänna att uppdateringen inte riktigt gått som jag hade tänkt... mycket skolarbete har kommit ivägen(även fast det är lov... blöööhh) och imorgon åker jag till london, dessvärre ;) för uppdateringen altså, haha!
på måndag natt kommer jag hem och då ska väl uppdateringen komma igång bättre, även om jag har mycket att göra, det jag saknar mest med bloggen är ju att bara skriva av mig. skulle kunna skriva typ 10000 facebookstatusar i timmen, men det blir ju lite tjatigt, haha! twitter har jag testat på, men det är väl inte riktigt min grej. så nästa vecka börjar vi!
förhoppningsvis har jag lite kul shopping att visa för er då, istället för massa text, haha (a)


Kommentarer
Postat av: Åsa

kom igen nu! Det är ju roligt att blogga! tappa inte!

2010-11-05 @ 12:30:47
URL: http://tvins.blogg.se/
Postat av: Nathalie

GILLLAAAAR DETTA STARKT!!!

2010-11-13 @ 16:48:08
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0