shoppingfrossa

tjoho, glest med uppdateringar igen.. inte så mycket att göra när motivationen inte ligger på topp..
idag var jag ute och shoppade med mina favoritbrudar charlotta och gabriella. det blev mycket(men billig!) shopping för min del, massa trevligt tjatter och ganska mycket spring. tog faktist några bilder till bloggen på mina två nya kavajer, dock insåg jag när jag skulle ladda in dem att minneskortet inte gick in i min laptop(lånar en systemkamera från skolan) så jag lägger väll upp dem imorgon, när jag hunnit plåta resten av grejerna också. blev två kavajer, tubkjol, kofta, skärp och en ring (: sedan ett baslinne också.. lite tråkigt men mycket behövligt...
nej nu ska jag playa sista avsnittet på denna satc skiva, vi hörssss♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0