no sparetime

hejsan, varit lite dåligt med updatering nu.. har lite jobbigt i veckan och de känns som att jag springer runt i ett ekorrhjul hela tiden. samma visa och rutiner varje dag, de har gjort mig lite deprimerad. har kännt mig lite krasslig och deppig så de har väll gått ut över bloggen..
tyvärr ser det inte ut att bli något bättre den här veckan.. har en lagom stressig skolvecka som det är och lär behöva jobba över några dagar :/
usch, känner mig långt ifrån motiverad kan man säga..
lovet kunde inte kommit mer lägligt! längtar efter att kunna umgås med mina fina tjejer längre än några timmar/högst en dag.

nej nu har jag inget mer o skriva direkt.. nu ska jag se på os (:



marcus hellner är en anledning att se längdskidor, söt och bra :D (hittade dock ingen bättre bild... stört -.- )

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Ville bara berömmda dig för din blogg,fin & bra:) Jag hoppas att du gillar min blogg också..Tror det,hehe:) Jag har en speciellt stil när det både gäller kläder och musik.



kram

http://housebunny.blogg.se

2010-02-21 @ 09:33:02

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0