hej mr birdface

hejsan alla söta! sitter och degar i köket, trött och sliten.. usch
slängde ut gårdagens sällskap för drygt en timme sen och sitter nu och väntar på bättre tider, typ..
päronen håller på och jobbar utanför mitt rum, kör med största sågen och man får inge lugn och ro inte.
annars försöker jag få tag på charlotta som jag ville träffa idag, tänkte fixa med ett skolarbete också när jag ändå är ute och ränner. vi ska ta 5 bilder på platser vi tror/vet att de pågår/pågått kriminell aktivitet...
fotade en bild igår från en bro ner på gudöbroleden, blev ganska bra bild ändå med tanke på att jag fotade med mobilen. men nu ska jag ha med mig kameran. nej nu ska jag dyka ner i drömmarnas värld, dvs forever21's webshop.. ska se om jag hittar någonting sött.. hihi..
see u later


hittade btw denna "seriestrip" när jag var inne på aftonbladet, så jävla klockren zlatan-figur. hahaha!


Kommentarer
Postat av: FEBB

HAHAHA! hatar aftonbladet men den där va kul:P

2009-09-06 @ 14:59:53
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: tove söderström

hahah jag köpte ett par sånna idag, sienne skinny typ eller vad det hette ....:D

2009-09-06 @ 18:25:22
URL: http://tovuss.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0