kolafärgad älskling

godkväll, ni sover väll inte nu hoppas jag?
kom hem från gabriella för lite mer än en timme sedan, hade en lugn och härlig kväll med massa brudar, tjejsnack, skvaller och mycket skratt. och mat, haha! jag tror inte jag kommer kunna äta något imorgon ;p
kikar annars lite på lindex hemsida, funderade på att beställa hem lite ful-trosor.. det behöver man ju också tyvärr.. inte så kul men ja..
och så fick jag upp ögonen för en helt underbar väska *litetbarnsomstårochdreglarvidaffärensgodishylla-blick*
hihi.. men den va verkligen fin, och lite annorlunda mot de jag har, tror jag såg den typ i grönt när jag var i farsta idag.. vem *** vill ha en grön mockaväska ? :S
men beställde ju hem en väska från h&m som nyligen damp ner när hemma. får ta o fota den imorgon eller så, den är nämligen slutsåld på hemsidan.. o de hindrar mig väll lite från att köpa en nu.. men jag är så sugen! :(
men visst är den fin? ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0