foootaaaaa foootaaa fotaaaaaa

ojoj, nu har jag varit busig! inte bloggat på snart en vecka. hehe (a)
till er som undrar så blev inte håret så illa som jag trodde.. hehe.. trodde hon skulle kapa en halv meter eller nått :o
men de var faktist fint med tanke på hur länge sedan det var jag klippte mig tyckte min frisör, haha ;p
egentligen har jag väll inte haft så fullt upp i veckan, men känner inte att jag har haft något att skriva om..
imorgon ska jag nog, jobba - plåta bilder till fotoarbete + träffa tjejerna (:
dock behöver jag ett par handbojor till mitt arbete, eller iallafall helst... får se om jag kanske hittar ett par på br eller något för en billig peng? sedan har jag typ inte planerat ett skit till hur jag ska fota... får hoppas att de går iallafall då... sen skulle jag gärna vilja hinna med att köpa nya vantar (tror jag glömde dem på bussen :( ) och en halsduk.. de blir lite stressigt!
nej nu ska jag kolla klart på "not another teen movie" och sen ska jag sova!
puss på er allesammans <3

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0