pluggvecka...

hejsan, har inte bloggat på en vecka nu. har inte haft så mycket o berätta om direkt.. har för de mesta bara pluggat, har haft sjukt mycket den här veckan. nu är de dock lite mindre, men de finns fortfarande kvar. ikväll ska jag på bio med nathalie iaf, kommer ändå inte kunna skriva någonting. de brukar funka bättre efter man har varit ute och gjort någonting än o bara suttit framför datan och försökt skriva.

nej nu ska jag försöka klutta ner några meningar på min saga innan jag ska cykla till bussen, har en inställd lektion idag så börjar 2 timmar senare än vad jag brukar, sköööönt (:
nej puss på er nu, ska försöka komma igång med skrivandet under helgen&lovet ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0