better go to sleep rather soon

åh, nu sitter jag uppe alldeles för sent, med tanke på när jag börjar imorgon.
lovade (typ) mig själv att hoppa i duschen, plugga lite matte och dricka lite nyponsoppa och sen hoppa i säng..
ja de var för 2,5 timme sedan ungefär.. not good..
dagen imorgon startar direkt med ett matteprov, de är på delarna "att arbeta med tal"(negativa tal, bråk och problemlösning) och procent. procent är väldigt enkelt för mig, rinner som flytande vatten. men de andra är jag lite osäker på, även om de brukar gå bra i slutändan. men just nu har jag hakat upp mig på tidsskillnader.. kapitlet gick sådär när vi gick in på det. men de får lösa sig självt. nu tänker jag släcka ljusen och förflytta mig till sängen. puss på er! hoppas ni har en roligare morgondag än mig att vänta ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, du kanske ska prata med någon? Jag vet att jag mådde riktigt dåligt för ett tag sedan och visste inte riktigt om jag inbillade mig eller om det verkligen var så, men så pratade jag med en och fick klarhet på saker och ting

2009-10-08 @ 11:29:12
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. hehe... Tack så mkt :D

2009-10-08 @ 13:38:34
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0