2 weeks in a few words

hejsan allihopa (:
de var ett tag sen sist nu måste jag säga, en vecka eller två?
de har sina relevanta och mindre relevanta orsaker... eller ingen orsak alls kanske?
inte haft så mycket skrivlust, och inte så mycket o skriva om för den delen heller.
men nu har jag längtat tillbaka lite..

sitter förövrigt och sniffar mig hög på mitt äpple-kanelljus från ikea. de luktar verkligen ljuuuuuvligt
som en nybakad äppelpaj, mumsi!

i skolan flyter väll allt på i övrigt, har just nu karaktärsämnet tv. de är väll skoj :)
fast min dröm är att bli sportjournalist så har jag faktist trivts mer bakom kameran än framför.
trodde de skulle vara supersvårt men de verkar som att jag har lite talang(kan de vara från farfar tro?)
när vi fick prova på att filma, zooma och panorera för första gången så fick jag frågan om jag gillade att fota, för läraren tyckte jag hade ett bra öga för bilden, tydligen.. jag fotar ju inte speciellt mycket så de var ju lite konstigt..
och idag så frågade "huvudläraren" mig om jag filmat i studio något förut, för han tyckte jag var riktigt bra. say what!?  när skulle jag ha gjort de förut liksom? men alltid glad över att få lite komplimanger ;p
sedan nu efter höstlovet har de kommit till två nya ämnen i schemat, eller ja.. från o haft praktisk idrott till att ha mer hälso-inriktad teori. saknar idrotten, även om de fick mig o svettas som en gris.. på tal om idrott så frågade även den andra idrottsläraren idag om jag skrivigt upp mig på innefotboll än, hehe.. nope :p jag typ lovade honom lite halvt att jag skulle vara med förut, men de är typ bara massa random 2or som e med.. men vi får se.. ska fundera lite i veckan så får vi väll se.. juste, de andra ämnet som kommit till i schemat är arbetsätt och lärande, ganska random ämne.. känns onödigt o lojt, speciellt när de är sista lektionen på fredagen, urrk...

nej nu fan måste jag sova, imorgon har vi ytterligare en temadag i skolan. denna verkar dock lite mer intressant. handlar om genus, dagen börjar med att vi ska se magnus betnér på faktor och på eftermiddagen så har man valt olika grupper där man ska diskutera genus med olika inrikningar, jag har valt genus för soffliggare (y)
höhö.. ska bli intressant ;p
nej godnatt på er ♥


efter mitt senaste inlägg var jag som sagt på ikea, där fann jag mitt drömrum. fyy satan va fint :o

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såklart att du har fått talangen från morfar, haha

2009-11-15 @ 15:02:02
URL: http://tvins.blogg.se/
Postat av: tove söderström

näää va mysigt rum! :O:D

2009-11-18 @ 20:12:16
URL: http://tovuss.blogg.se/
Postat av: tove söderström

oj va ballt.

haha! visst är det surt, speciellt när man bara är (snart) 17 ... man flyttar ju inte fören typ 19-20 ju :P

2009-11-18 @ 22:10:49
URL: http://tovuss.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0