varför?! :-(

nu tror jag att jag åtmindstonde kan pricka av några grejer från min shoppinglista

- avslutningsklänning
- skor till balen

men de har också kommit till några nya saker... *hmpf*

- balklänning
- kuvertväska

- skärp till avslutningsklänningen
- andra skor(?)

det största problemet just nu är bara de att,
- mamma vill köpa klänning i butik, så att den passar
betalar ingen klänning jag vill köpa på nätet om jag inte provat, vilket är typ omöjligt?
- jag har letat runt som en jävel efter klänning i både stan och nacka.
varje klänning jag provar jämför jag med hur jag föreställer mig att den blåa sitter på mig.
så vad ska jag göra?
har ett svart tyg hemma som mamma kan tänka sig sy en klänning av, men då krävs de ett mönster också...
men jag vill ju ha en blå klänning! varför var jag tvungen att hitta den perfekta klänningen som inte går att få ? åh!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

men köp den själv då?

2009-05-17 @ 21:07:16
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0