en sommardröm

hejsan alla goa, ingen vidare uppdatering i helgen precis.
socialt liv går väll före bloggen, men o andra sidan harr jag kännt mig ganska osocial i helgen, dock inte värre än förra. men ni förstår? sov hemma hela helgen, men träffade iof några personer så de är väll okej (:
håller just nu med att knåpa på min svenska redovisning imorgon, shiiiieees altså.. har knappt börjat (inte okej!)
hatar att få för fria uppgifter utan klara instruktioner.. tror jag har valt "temat" relationer iallafall, nu fick jag faktist precis en snilleblixt! tror jag ska skriva lite om ordet lögn, med frågeställningen : hur ärlig bör man vara i en relation?
de låter bra! även fast de säkert kommer låta som att jag är för att ljuga för folk.... hmmm.. aja de får jag ta. är ju inte precis en oärlig person, vilket de som känner mig vet! så resten av klassen, i don't give a fuck!
något av ljuspunkerna på denna kväll var bla, att jag nääästan vet vilka klänningar jag e sugen på att införskaffa inför kommande bal/avslutning. dock tror jag de kommer bli så tråkigt som vitt och svart, men den vita klänningen har jätte konstiga mått och jag vet inte om jag vågar beställa.... hmmm... nehe.,. nu när jag tänkte kopigera bilden så var den visst slut, problem solved då altså?
annars funderar jag på denna söta lilla klänning jag hittade på tradera idag, awwwh liksom. hur söt är den inte?
just nu leder jag och mamma budningen, men de är några dagar kvar så vi får hoppas på de bästa, annars bjuder jag över *mohahah* just nu är priset hiskeligt lågt (:
nu ska jag googla lite på ordet lögn och planera lite, see u lateeer
Blommig vit blå sommar student klänning midsommar ej asos NY

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0