tre små gummor skulle gå en da....

wuhääää, ligger här och jämrar mig..
spelade match mot norsborg idag, gick inge vidare för mig. sådär för laget, vi spelade iaf 2-2
men nu var de så att en bitterfitta i de andra laget tydligen hade lust att leka mig, hon tog armkrok och när jag försökte slingra ur mig så armbågade hon mig i bröstkorgen :(
inte kul..
och imorgon är de inte en speciellt kul dag, spela in raplåt som inte e klar och idrottsprov (y)
får ta och muntra upp mig lite efter skolan då jag tänkt köpa en grå sommarjacka, den är verkligen jättehärlig, i typ lite "bombar-stuk", wiiie på den iaf.. sen blir de hem och plugga. ingen träning för min del =/
surt, men måste man så måste man, koncentrerat plugg ska de bli! får nog köpa med mig lite pluggkäk hem också...
ja de var väll allt från mig, ojojoj vad klockan blev mycket! pusss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0