i'm a superman!

*gäsp*
sitter här nu och klämmer på lite några uppgifter som ska lämnas in i veckan. blä!
något att smaka på är ju att de endaast är denna veckan kvar med lektioner, veckan efter de har vi nämligen fotbollsmatch mot lärarna, bal, mentorsdag och avslutning. najsigt värre.
men nu till något lite mer deppigare, dessa kompleteringsuppgifter...
blev precis klar med mitt utkast till idrottslektionen och nu ska jag börja skriva lite på min bokrecension som aldrig påbörjats, nog för att jag inte läst ut boken, dels därför. sedan på tisdag ska jag senast lämna in en uppsats om musiken och dens historia( genre osv.)
pain in the ass på dessa uppgifter, och så har vi ju hk prov på tisdag *jippeeeii*
äh, de är bara att kämpa på sista nu. och nu ska jag ta i slutklämmen innan jag drar tills sängs.
passar på att lägga in min avslutningsklänning mitt i allt depp då,
pussar

here is iiiit (: gillar den i massor. dock ska jag nog vika ner axelbanden och bryta av med ett skärp i midjan.
annars ser de lite ut som ett tält på mig.. men jag har inte hittat nått bra än :/ om kusse läser det här kanske hon vill låna ut sitt svarta flätade som hon fick av mig i present? (a)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad jobbigt med massa arbeten kvar. Vi har "bara" Vårkonserten och en till konsert. Så det är mest musik som står på vårat schema.

2009-06-01 @ 08:18:06
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0